ההתערבות בתח"צ: במערכת החרדית תוקפים את שרת התחבורה

מערכת האתר No Comments on ההתערבות בתח"צ: במערכת החרדית תוקפים את שרת התחבורה

׳חדשות 12׳ חשפו לפני כמה שעות כי שרת התחבורה מירב מיכאלי הודיעה על תכנית מאבק בהדרת נשים בתח״צ בי-ם בני ברק ובית שמש | במסגרת התוכנית יוקצו 10 פקחים סמויים שיפקחו כל יום על 20 קווים | חשש כי היוזמה תגרור תגובות של גורמים קיצוניים שינסו להתגרות בפיקוח

תחבורה ציבורית. אילוסטרציה צילום: Yonatan Sindel/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביקורת חריפה על החלטת שרת התחבורה, מרב מיכאלי לפגוע בהסדרי התחבורה בציבור החרדי. לפי דיווח ׳חדשות 12׳ חשפו לפני כמה שעות כי שרת התחבורה מירב מיכאלי הודיעה על תכנית מאבק בהדרת נשים בתח״צ בי-ם בני ברק ובית שמש. במסגרת התוכנית יוקצו 10 פקחים סמויים שיפקחו כל יום על 20 קווים.

חבר הכנסת, יעקב אשר מ"יהדות התורה" תוקף בחריפות את התערבות השרה מרב מיכאלי בקווי התחבורה של הציבור החרדי: "אם חשבתם שמשרד התחבורה החליט סוף סוף להיאבק בתאונות הדרכים – תיאלצו להתאכזב, למיכאלי יש דאגות אחרות בראש".

"במקום שמשרד התחבורה יציג תכנית מערכתית למאבק ולבלימת מכת התאונות הוא מתעסק בזוטות לצרכי בחירות כפי שמכל הבעיות של תפקוד הרכבת עניין אותה עוצמת המיזוג בקרונות" אמר ח"כ אשר.

ח״כ משה אבוטבול, ש״ס, תקף גם הוא את מרב מיכאלי: ״לאחר ששרת הטיקטוק מיכאלי מיגרה את תאונות הדרכים והדרכות, סללה כבישים וכבישות, פתרה את הפקקים והפקקות בארץ, ושלחה כבר פקחים למנוע הכאת יהודים ברכבת הקלה מצעירים ערביים, התפנתה לבעיה הלאומית הדרת נשים… בבחירות נדיר אותה בעז"ה ממשרד התחבורה שטיפל בעבר בבעיות החשובות האמיתיות!״.

גורמים בציבור החרדי מביעים דאגה על המהלך המיותר שלדבריהם "ההתעסקות המוזרה בנושאים שכבר מזמן אינם בכותרות הציבורי, והפיקוח על הנושא שלא קיים, עלולה לעורר גורמים קיצוניים ולשבש את שגרת החיים המבורכת והמכובדת בציבור החרדי"



0 תגובות